menu

10 Eylül 2016 Cumartesi

Swissco Saç Açma Fırçası(Tangle Teezer Muadili)


Yeniden Merhaba! 

Saç düğüm açma fırçalarını, özellikle Tangle Teezer'i mutlaka duymuşsunuzdur.

Benim saçlarım uzun ve kıvırcık olduğu için banyoda tararken çok zorlanmaya başlamıştım, diğer taraklarla saçımı açmaya çalışıp saçımı inanılmaz döktüğüm zamanlardı. 

Araştırmalarım sonucu bir çok güzellik ödülü almış, saç açmada artık bir çok vlogger ve bloggerın kullandığı Tangle Teezer'i buldum.  Fiyatı yüksek olmasına rağmen (Boyner'de 60tl 'ydi) almayı kafama koydum derken Gratis'te hem görünüş hem işlev olarak bu saç açma fırçasına çok benzeyen Swissco saç açma tarağıyla karşılaştım. Fiyatını da çok daha uygun bulunca neden olmasın ki dedim.



Bu tarakların iki çeşidi ve bu çeşitlerin de farklı tasarımları mevcut. Ben klasik olan yerine Argan yağ emdirilmiş olan fırçayı tercih ettim. Tüm saç tipleri için uygun, ismi Argan Yağı Emdirilmiş Saç Açma fırçası olarak geçiyor. 



Öncelikle belirtmeliyim ki uzun zamandır beni bu kadar heyecanlandıran bir ürün olmamıştı. Fırçayı ilk kullandığımda saçımı o kadar rahat ve sorunsuz açtı ki inanamadım. Benim için en önemli nokta saçlarımı daha az yıpratmasıydı ki bu tarakla her banyoda dökülen saçlarım yüzde 80 kadar azaldı..

Ürünü ıslak veya kuru saçımda rahatlıkla kullandım.
Fırçanın kıllarındaki argan yağından dolayı saçlarımı elektriklendirmeden güzel bi parlaklık verdi.

Fırçanın yuvarlak uçları olduğu için saç derimi hiç acıtmadı. Tararken baş derisine masaj yaptığını iddaa ediyor fakat bu kadar bir rahatlama hissetmedim. Fikrimce acıtmaması bile yeterli:)

Kısacası saçları çabuk karışan, saç açmaktan muzdarip, benim gibi kıvırcık saçlı olup her banyoda saç tararken kas yapan herkese tavsiye ediyorum! :)

Ürünün fişini attığım için tam hatırlamıyorum ama 20 liradan daha az olması gerek, Gratislerden alabilirsiniz.
Mutlu bayramlar<3

1 yorum: