menu

11 Eylül 2016 Pazar

H&M Makyaj Süngeri

Merhabalar. H&M'in en çok satan makyaj ürününden, makyaj süngerinden bahsetmek istedim bugün.
 H&M mağazaları maalesef çok az biliyorsunuz, bazı mağazalarında kozmetik ürünleri de olmayabiliyor.
 Bende bu süngeri Ümraniye'ye yeni açılan Modern East Avm'den aldım. Geniş ürün yelpazesi olan bir kozmetik reyonu var, ilgilenenlere duyrulur^^


Daha önce kullandığım süngerler arasında Yves Rocher'ın süngeri favorimdi fakat üretimi durdurulunca bu ürünü almak istedim bende.  

Öncelikle söylemeliyim ki benim kullandığım makyaj süngerlerinden en yumuşağı bu, beauty blenderdan bile daha yumuşak, e haliyle bu kadar yumuşak olmasınında avantajı ve dezavantajı var.

Yumuşacık olduğu için, bu süngerin diğerlerinden farkı bence kuruda kullanılabiliyor olması. 

Uç kısmı sivri olduğu için gözlerin iç kısmına kapatıcı uygulamak için ideal.

 En sevdiğim yanı kalın yapıdaki kapatıcıları, fondötenlerii ten ürünlerini homojen bir şekilde dağıtması oldu. Ürünleri cildinize güzel bir şekilde oturtturuyor yani maske gibi durmuyor. Diğer yandan ürünü fazlaca emmesi bir dezavantaj. Bende ince yapıdaki ürünleri fırçayla, daha ağır ürünleri bu süngerle uygulama gibi bir çözüm buldum kendimce. 

Temizliği oldukça rahat, ılık suyla, yüz yıkama jelimle yıkıyorum, içindeki kirli ürün rahatlıkla çıkıyor.
 Eksi tarafı çok sefer yıkasamda süngerdeki lekelerden bazıları çıkmadı. Yinede artılarıyla eksileriyle bu ürünün çok başarılı olduğunu düşünüyorum, uzun bir süre sadece bu süngeri kullanacağım gibi.
 Fiyatı 7tlydi, bu fiyata mutlaka denenmeli. 
Sevgiler.










3 yorum:

  1. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum. Takipdeyim sizleride beklerim.
    http://dogamucizelerii.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Fiyatı kesinlikle denemek için şahane. Memnun kalınırsa stoklanmalı (:

    YanıtlaSil
  3. Bende yeni aldım ama henüz kullanmaya fırsatım olmadı :)
    Güzel şeyler duydum mutlu oldum.
    BİLGİLENDİRME İÇİN TEŞEKKÜRLER :)

    YanıtlaSil