menu

13 Eylül 2016 Salı

Flormar 453 Haki Yeşili Oje

Mutlu Bayramlar. Yeşilin her tonuna bayıldığımı daha önce söylemiş miydim, söylemediysem de artık öğrendiniz. Zaten blogumun isminden anlamanız çok zor olmasa gerek^^

Oje sürmeyi pek beceremesem de rengini çok beğendiğim Flormar'ın 453 numaralı haki yeşilini sizlerle paylaşmak istedim. Aslında hep klasik renkleri kullanırım ama kırık beyaz ve bordodan sonra bu renk de favorilerim arasına girdi.



Benim gibi tek kat süren üşengeçler için ilk katta maalesef rengini vermiyor. Bende bu ojeyi iki kat olarak, her bir katın arasında 5 dk bekleyerek uyguluyorum. Böylece herhangi bir bozulma,deformasyon olmuyor.




Sizin bana tavsiye ettiğiniz farklı tonda yeşiller varsa yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler<3

3 yorum:

  1. Flormarın jelly look serisinin bir yeşilini keşfettim ben de bu sene😊 İçinde grilik de olan, bu gösterdiğinize biraz benzeyen bir renk ve yeşil oje sevmeyen bana bile kendini sevdirdi😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak ettim bakayım bende, teşekkürler :)

      Sil