menu

1 Mart 2016 Salı

Rimmel London Exaggerate Eyeliner

Yeniden merhaba. Bugün biraz nostalji yapalım.. Bir zamanlar eyeliner ilk çıktığı vakit ne modaydı, eyeliner çekmesek sanki hastaymışız gibi geliyordu insanlara. Şayet ben, bir zamanlar eyelinersız dışarı çıkmadığımı hatırlıyorum. Gençlik işte. Şimdilerde öyle mi mesela, keskin bir eyeliner uygulamasındansa kirpik diplerine kahve ya da füme tonlarında far uygulamalarını daha çok görüyoruz. Bence dağıtılmış, keskin olmayan her makyaj yüzümüzü daha fresh, hatlarımızı daha yumuşak gösteriyor. Ama hala özel günlerde eyeliner olmazsa olmazlarım arasında tabii ki.


Eskiden elim sürekli The Balm'ın Schwing eyelinerına giderdi. Şimdilerde sürekli kullanmadığım için son kulanım süresinin geçtiğini yeni farkettim ve parlak bitişli, akmayan likit bir eyeliner almak istedim. Sürekli kullanmadığım bir ürüne fazla para vermek istemediğim için Watsons kasasında indirime giren bu üründen kaptım bir tane. 


Bu eyelinerın fırçası yumuşak fırça şeklinde değilde sert uçlu dipliner fırçası gibi. Ayrıca suya dayanıklı olduğu yazıyor. Benim yorumlarıma gelirsek, eyeliner'ın sulandırılmış gibi bir yapısı var, net simsiyah bir çizgi çekebilmek için üst üste uygulama yapmak gerekiyor aksi halde göz kapağınızın rengini belli ediyor. Kalın sürdüğüm swatch ikinci kat eyeliner sürümüş hali. İlk katla arasındaki farkı net bir şekilde görebiliyoruz maalesef..



Fotoğraflardan da gördüğünüz gibi oldukça parlak bitişli. Kalıcılığı o kadar az ki kajal göz kalemleri bile daha iyi performans göstermiştir. Far bazıyla bile gün içinde akmadığı,bulaşmadığı yer kalmadı. Şöyle biraz araştırdım, bu eyelinerın mat olan versiyonu da varmış ve kullananlar ondan daha çok memnun.

Fiyatı 14 tl olan bu ürünü maalesef bir daha alacağımı düşünmüyorum. Sevgiler <3

3 yorum:

  1. Ben de sizin gibi, günlük makyajda kirpik diplerine incecik far uygulamasını daha aydınlık ve doğal buluyorum. Özel zamanlar hariç eyeliner hiç kullanmıyorum, çok istersem göz kalemleri daha pratik geliyor. Alix Avien'in keçe uçlu kalem eyelinerı bir kenarda bekliyor benim de, özel günler için. Denk gelirseniz, bir de ona bakın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Eyeliner önemli aldığına dğecek . fiyatı baya pahalıymış. Alix avien keçe uçlusunu tavsiye ederim. :) sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. Fiyatına göre düşük kaliteliymiş
    ama resimleri gerçekten güzel çıkmış bence.
    Bu arada merhaba demeyi unuttum
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum
    Kahve yanı makyaj ve kahve yanı kitap bloglarıma beklerim sizi :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil