menu

14 Şubat 2016 Pazar

Revlon Nude Dudak Kalemi

Yeniden merhaba! Geçenlerde Watsons mağazasında Revlon ürünlerinde indirim vardı. Testerları kurcalarken bu dudak kalemine vuruldum diyebilirim.



Ben dudak kalemlerini dudağımı çerçeve oluşturup hatları belirlemekten ziyade, tek başına ruj olarak kullanmayı daha çok seviyordum. Taa ki bu güzel nude rengiyle tanışana kadar. Bu dudak kalemi kendi dudak rengime çok yakın olduğu için keskin bir çerçeve görüntüsü oluşturmuyor. 



Kalemin rengini pembelik bulunan çok açık kahve olarak tarif edebilirim. Tüm rujların altına çerçeve yapabilmek için kullanıyorum ve kullandığım rujlarında rengini daha güzel gösterdiğini farkettim. 

Kalemin bendeki duruşu da bu şekilde. 


Sürümü çok kolay değil ama zor da sayılmaz. Zaten ruj ne kadar zor sürülüyorsa dudakta o kadar kalıcı oluyor.  Kalıcılığına da  5 üzerinden 3 verebilirim. Gün içinde bir kez daha tazeleme durumunda kalabilirsiniz.

İndirimden 17tl gibi bir fiyata satın aldım. Buna benzer Essence'in çok daha uygun fiyatlı alternatifleri var ama ben bir türlü bulamadım, en kısa zamanda denemek istiyorum.


Kısacası bu ürün benim makyaj çantamın joker ürünü olarak kalmayı hak kazandı. Sizin bu renge benzer önerileriniz var mı? Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Sevgiler<3



13 yorum:

  1. Kalemin rengi gerçekten çok güzelmiş, ben de uzun süredir Rimmel'in dudak kalemlerini arıyorum ama bulamıyorum. Size yakışmayacak bir dudak ürünü olduğunu zannetmiyorum, maşallah diyeyim :-)
    Essece'in dudak kalemlerine artık çok heves etmeyin, formülleri değişti, kuru boya gibi bir şey oldular :-\ Eskiden yumuşacık, pigmenti kalemlerken, yeni halleri sert ve renk vermiyorlar, sürümleri çok kötü malesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, çook mutlu oldum güzel yorumların için de çok çok teşekkür ederim.
      Essence'in dudak kalemlerinin yapısının değiştiğini bilmiyordum, kötü olmuş doğrusu. Bilgilendirdiğin için sağol :)

      Sil
  2. En sevdiğim renklerden, indirim bitti ama kesinlikle bakıcam. Sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende rengine bayıldım, teşekkürler!:)

      Sil
  3. süpermiş rengi rimmel londonın o çok meşhur nude renginden çok daha güzel hem de.

    YanıtlaSil
  4. blog keşfi için gezinirken sizi keşfettim bende beklerim sevgiler...
    https://soslubadem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba siteni çok beğendim. Sitemizde yapılacak olan çekilişe katılmak istersen beklerim.

    http://www.selmamutfakta.com/2016/02/bloggerlara-ozel-cekilis.html

    YanıtlaSil
  6. Hoş Bir Rengi Var Sanada Çok Yakışmış :))

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı olmuş sanada çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  8. bu dudak kaleminin numarası var mı ? renk olağanüstü. Bu arada bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim. Bloğuma da beklerim sevgiler http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalemin numarası yok ama ismi nude. bakayım blogunuza, iyi günler<3

      Sil