menu

4 Şubat 2016 Perşembe

L'Oreal Paris Infallible Kalıcı Ruj 24Hr 'Violet Parfait'

İyi haftalar! Matlaşan likit rujlar 2015'e damgasını vursa da ben daha yeni yeni kullanmaya başladım. Bugünkü yazım da Loreal'in 24 saat kalıcı likit mat ruju.

Infallible serisindeki tüm renkleri inceledim ama bordodan sonra bence en güzel rengi bu. Ambalajı oldukça şık, bir tarafı ruju sürmek için, diğer tarafında da dudaklarınızın çizgi çizgi olmaması ve kurumaması için rujun hemen sonrasında sürülen balmı mevcut.


Ben ruju sürdükten sonra birkaç saniye matlaşmasını bekledim ve hemen ardından balmı kullandım. Balmı çok az sürdüğünüzde bile anında dudaklarınızın yumuşadığını hissedebiliyorsunuz.

Violet Parfait isminden de anlaşılacağı gibi soğuk bir menekşe rengi. Nedense içinde soğuk mor tonları olan rujları kendime daha çok yakıştırıyorum.

Kalıcılığına gelirsek, daha önce bu tarz bir ürün kullanmadığım için 24 saat kalacağını beklemiyordum ki test etmek için o kadar beklemedim de. Bırakın 24 saati bana 8 saat dayansa yeter diyordum fakat gün içinde yiyip içtiğim zamanlarda dahil 6 saat dayanabildi. Aslında 6 saat sonrasında ruj dudağımdan tam olarak çıkmadı fakat yinede ilk sürdüğüm gibi değildi.

Ürünün fiyatını fişini attığım için maalesef bulamadım ama indirimli 30 küsür olması gerek. Keşke ülkemizde daha fazla renk çeşidi olsa.
Sevgiler <3

8 yorum:

  1. Dün bu rujlara bende baktım, size de çok yakışmış:-)
    Mutlu günlerde kullanın... :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  2. Çok güzel bir renk. İndirimde baya uygun oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, kesinlikle. teşekkürler ^^

      Sil
  3. merhaba canım sana yakışmış bence ! Ben aynı rengini kullanıyorum genel anlamda beğendiğim bir ürün yalnız lip balmı daha önce bitti bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman az kullanayım lip balmını, çok teşekkürler <3

      Sil
  4. Oldukça kullanışlı bir ürün gibi duruyor. Renk çok hoş ve size yakışmış.
    Keşif etkinliğinde buldum bloğunuzu takipteyim, bende beklerim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, hemen bakıyorum :)

      Sil