menu

8 Şubat 2016 Pazartesi

Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan İncelemesi

Saçlarım çok çabuk yağlanmasa da bazen saçımı yıkamaya fırsat bulamadığım yoğunlukta günlerim oluyor. İşte bu günlerde günü kurtarmak için kuru şampuan kullanıyorum.


Elidor'un kuru şampuanıyla 2 sene önce tanıştım. O günden beri bittikçe satın aldım, yaklaşık 4 tane bitirdim fakat şunu öncelikle belirtmeliyim ki dermatologlar içeriğindeki kimyasallardan dolayı kuru şampuanı tavsiye etmiyor. Fakat ben sürekli kullanmadığım için bir sakıncası olmadığını düşünüyorum. Bu zamana kadar saçımda da zararlı bir etkisini görmedim.



Normal, boyalı ve yağlı saçlar için pembe, kırmızı ve yeşil üç çeşit kuru şampuan mevcut. Üç ürünü de denedim fakat birbirlerinden hiçbir farkını göremedim. Acaba neye göre kategorize etmişler, bence farklı renkleri olması tamamen bizi cezbetmesi için olabilir.:)

Bu ürün genel olarak Batiste markasının kuru şampuanı ile karşılaştırılmış. Batiste'yi kullanmadım ama hacim vermek için daha başarılı olduğunu duydum. Benim saçlarım zaten kalın telli ve kabarık olduğu için fazla hacime ihtiyaç duymuyorum. Genel olarak Elidor kuru şampuan hakkında olumlu yorumlar duymasam da belki de bu yüzden ben memnun kaldım. İnce telli çabuk yağlanan saçım olmadığı için görüşüm bu şekilde.
Benim saçımı yeni yıkanmış gibi gösterip günü kurtarıyor mu? Evet.. Verdiği temizlik hissini gün boyu hissettim.

Son olarak diyebileceğim kokusu biraz ağır. Bence kokusu ferahlatıcı, rahatsız olmadım ama koku hassasiyeti olanlar sevemeyebilir.

Bu ürün ihtiyaçlarımı karşıladığı için tekrar alacaklarım arasında. Fiyatı 14,90tl.

Sizin en sevdiğiniz kuru şampuan hangisi? Yorumlarınızı bekliyorum..

4 yorum:

  1. bir bu kaldı denemediğim sanırım bunu da deneyeyim tam olacak :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah hayatımız olmuş ürün denemek :)

      Sil
  2. Ben kuru şampuanları, saçımı yıkamaya fırsat bulamadığımda kurtarıcı olarak kullanıyorum. Nadiren kullandığım ama elimin altında bulundurduğum ürünler... Batiste ve Tony&Guy denedim. Elidor hiç kullanmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde nadiren kullandığım ürünlerden ama kesinlikle hayat kurtarıcı bir ürün.

      Sil