menu

9 Şubat 2016 Salı

Benim Luzyom, Benim Hikayem | Luzdemia


Herkese merhabalar! Kargom elime ulaştı ve uzun zamandır almak istediğim luzyoma sonunda kavuştum. 

İlgi ve alakaları, şirin kutusu ve güzel dilekleri için çok teşekkürler<3 





Merak edenler için Luzdemia, size kendi hikayenizi kolye, bileklik ya da anahtarlık şeklinde tasarlamanıza imkan sağlayan bir firma ve sizin tasarladığınız bu ürüne de luzyo deniliyor. Yani luzyolar kişiye özel. Bence değer verdiğiniz birine alabileceğiniz en orjinal hediyelerden biri.







Kendi hikayenizi nasıl oluşturacağınızdan bahsedeyim, öncelikle buraya tıklayarak ilk adımda bir luzyo seçiyorsunuz. Luzyoların yuvarlak, kare, vintage ve damla şeklinde olanları, bu luzyolarında farklı boyutları ve renkleri mevcut.

Ben tercihimi küçük Vintage luzyodan ve Rose renginden yana kullandım.







2. adımda ise luzyo kolyemin içine benim dünyamı anlatan, bana mutluluk veren sembolleri seçtim. 

Benim sembollerim; kedileri çok sevdiğim için iki minik pati, bilgisayar mühendisi olduğum için pc simgesi, burcum olan oğlak sembolü, hayatımda her ne olursa olsun zaman bir umut olduğunu hatırlatan 'hope' ve her zaman kendime güvenmem gerektiğini hatırlatan 'I do' yazısı. 






İsterseniz anlamlı kelimelerin yazıldığı plakalar ve kolye ucu da seçebilirsiniz, ben kolyemin sade olmasını istediğim için bu adımları atladım. Zincir olarak da Sonya zincirin Rose rengini tercih ettim.



Son olarak çekimleri yaparken farkettim ki luzyonun ve zincirin rengi biraz solmuş. Alalı 1 ay olmuştu oysaki. Luzdemia'nın sitesinde "Ürünler kaplama olduğu için kullanıma bağlı kararma riski içermektedir" ibaresi mevcut. Su, krem ya da parfüme maruz bırakmamama rağmen bu şekilde kararması hoşuma gitmedi açıkçası. Bunu da en kısa zamanda kendilerine bildireceğim.

İşte benim hikayem böyle..Sizde kendi hikayenizi  buradan  oluşturabilirsiniz. Herkese mutlu haftalar..:)





15 yorum:

  1. Çok güzel bir kolye fakat gereksiz pahalı bulduğum fiyatlarından daha iyi performans beklerdim. En azından gümüş kaplama yapabilirlermiş 1 ayda kararması kötü olmuş :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende bu fiyata kararmamasını beklerdim, ben hariç kimsede böyle bi sorun yaşamamış anlayamadım:/

      Sil
  2. Bende iki ay önce kendi Luzyomu oluşturup satın almıştım. Gerçekten çok şeker kolyeler... Renk solmasını ben yaşamadım, bence de bildirin, hoş olmamış o :-\

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kimsede kararma gibi bir sorun duymadım, böyle şeyler hep beni bulur:/ sende güzel günlerde kullan..

      Sil
  3. ben de aldım benim luzyom kalp biçiminde ama güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalp biçimindekilerde çok tatlıydı, teşekkür ederim güle güle kullan sende ^^

      Sil
  4. blog keşif etkinliğinden buldum bloğunu ve takibe aldım bende yeni blo açtım üstelik şuan bir çekilişim var beklerim http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş bende bir inceleyeyim siteyi, teşekkürler paylaşımın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim okumaya değer bulduğun için ^^

      Sil
  6. Kararması baya kötü olmuş ya, almayı düşünüyordum ama şuan vazgeçtim. Bloğunuzu yeni keşfettim bu arada takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yardımcı olduğuma sevindim benden başka böyle bir sıkıntı yaşayan görmedim açıkçası. bende bakayım bloguna :)

      Sil
  7. mrb blogunu yeni keşfettim :) bana da beklerim:P:p havantopu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Bu kolyeleri cok begeniyorum alsammi bende dedim ama son kısmı okuyunca vazgectim belki bildirirsen değiştirirler. Blogunu takibe aliyorum banada beklerim..

    YanıtlaSil
  9. Bu kolyeleri gördüğüm de bende çok beğenmiştim ama kararması biraz sıkıntılı olmuş :(

    YanıtlaSil