menu

4 Temmuz 2015 Cumartesi

Favoriler | Haziran 2015

Bu ay tuvalet masamda, banyomda, çantamda en çok neler vardı? Merak edenleri bu yazıya davet ediyorum. Aslında Mayıs ve Haziran ayı boyunca favorim olan ürünleri yazacağım. Bu ürünleri iki ay boyunca bol bol deneme fırsatım oldu.


1. Mango Karma Güneş Gözlüğü
Yüz şeklim üçgen olduğu için kendimi bildim bileli her gözlükle aram iyi değil. Büyük, çerçevesi kaba veya camı renkli olan gözlüklerden hiç haz etmem, zaten geriye de pek alternatif kalmıyor. Bende bu gözlüğü Mango'da kendime yakıştırınca görür görmez satın aldım. Altın sapı ve belirli belirsiz leopar desenleri var, hem spor hem klasik kıyafetlerimle rahat kombine edebiliyorum.



 Her ne kadar Çin malı olsa da taktığım süre boyunca gözümü rahatsız etmedi. Maalesef Mango'nun sitesinde tükenmiş fakat mağazalarında bulabilirsiniz. Linkini şuraya bırakıyorum. Fiyatı 50tl.



2. Milkshake Conditioning Whipped Cream Saç Bakım Köpüğü



Gelelim vücut ürünlerine. Sonda gördüğünüz Milkshake markalı saç köpüğü benim favori vücüt nemlendiricim oldu. Alıştığımız saç köpüklerinden çok farklı bir ürün. Hem yüz, hem vücut hemde saç için kullanılabiliyor. Anında emiliyor ve cilttte yapış yapış bir his bırakmıyor. 



Vücuduma çok nem verdiğini söyleyemem ama kokusu harika. Sanki yanlışlıkla sütlaç kazanını içine düşmüşsünüz gibi, gerçek bir vanilya kokusu:) Etkisi uzun süre kalıyor. Saçları da bildiğimiz saç köpüklerinin aksine yumuşacık yapıyor. Daha bir çok faydasını okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. %50 indirimden 17tlye satın almıştım.


3. Victoria's Secret Vücut Spreyleri
Yaz sıcaklarında ağır parfüm kokuları hiç çekilmiyor. Bende yazın tüm parfümlerimi kaldırıp Victoria's Secret'ın body mistleri kullanıyorum sadece.

En son çıkan vücut spreyi Love Addict, çiçek kokusu sevmeyen benim favorim oldu. Kokusu Panthene şampuanın o klasik eski kokusunu hatırlattı. Pure Seduction'da tahammül edebildiğim tek şekerli-tatlı kokulardan. Oryantal- baharatlı-odunsu kokuları benim gibi daha çok sevenler bu kokulara da bir baksın derim.
Love Addict büyük olan fiyatı 49, Pure Seduction set halinde 59tl.

Victoria's Secret demişken şu anda mağazalarında %70'e varan indirimler mevcut. 
  
4.The Body Shop Honey Bronzer Bronzlaştırıcı Pudra



Az miktarda turunculuk içeren mat bir bronzer.. Bendeki rengi 05- Dark Golden Matte. Serinin en koyu rengi. Yapısını çok beğendim, yüzde çamur gibi durmuyor. Kalıcılığı da çok iyi, gün içinde tazelemeye gerek kalmıyor, gerçekten de sevildiği kadar varmış. Şu anda indirimi devam ediyor mu bilmiyorum ama hala %15 indirimli 40 küsür gibi bir fiyata satın almıştım. 




5. Garnier BB Krem Göz Altı Kapatıcı Roll-On 
Resimde gördüğünüz soldaki Garnier Roll-on Medium rengi. Eğer göz altı morlukları fazlaysa bu ürün sizi tatmin etmeyebilir. Kapatıcılığı az-orta. Ben bu ürünü sadece göz altım için değil tüm yüzümde kızarıklık olan bölgelere kullanıyorum. Yapısı o kadar ince ki üst üste 4 5 kat uyguladığımda bile doğal bir görünüm elde ettim. Özellikle cildimde kuru olan bölgelere fondöten kullanmak yerine bu ürünü kullanıyorum. Diğer kapatıcılar gibi pul pul durmuyor, sağlıklı ve parlak gösteren bir bitişi var. Bu yüzden bu ay favorilerime girdi. 

5.Pure Nature Organik Çay Ağacı ve Biberiye Özlü Kapatıcı Stik
Oriflame' ın bu kapatıcı stiği yağlı ciltler için ürettiği seriden, istenmeyen lekelerin görünümünü kapatmaya ve aynı zamanda kurutmaya yardımcı. Yeşil tarafını kızarıklığı nötralize etmesi için, turuncu tarafını da kapatması için kullanıyorsunuz. Yeni çıkan sivilceyi kurutma konusunda bir etkisini göremesem de birazcık ta olsa yatıştırmaya yardımcı oluyor. Fondöten altına kızarıklıkları çok güzel kapatıyor. 
Ürünün tek eksi yanı turuncu kısmının esmer tenler için çok açık kalması. Fotoğraftan da göreceksiniz ki, ilk bakışta koyu gibi gözüksede sürünce rengi açık duruyor. Keşke renk çeşitliliği olsaydı turuncu kısım için. 

Kapatıcı fırçasıyla uygulandığında daha doğal bir sonuç veriyor. Fiyatı da 10tl civarıydı.


6.Essence Long Lasting Ruj - 06 Barely There

Günlük kullanıma uygun çok güzel bir kahve-pembe. Bu serinin yapıları çok yumuşak sürümü çok rahat, fakat dudakta 2-3 saat kalıyor. Çok iyi nem veriyor, kurutmuyor. Fiyat-performans açısından takdirimi kazandı. Bitmesine çok az kaldı, koşa koşa gidip alacaklarım arasında ^^ 


Fiyatı 8 tl. En yakın zamanda 05 dare to be nude rengini de denemeyi düşünüyorum. Sizin tavsiye ettiğiniz bir rengi var mı?

7. L'oreal Volume Million Lashes Maskara
Bu maskarayı sevmedim, aşık oldum diyebilirim! Genellikle maskaralar alt kirpiklerimden akma yaparlar. Ben bu maskarada böyle bir sorun gözlemlemedim. Hayatım boyunca kullandığım maskaralardan kirpiklerimi en uzun süre kıvrık tutabilmiş bu maskarayı haziran favorilerime eklemesem olmazdı. 


Çoğu L'oreal maskaralarında olduğu gibi kötü plastik kokusu yok. Fırçası hem kirpikleri tek tek ayırıp, hem de volum vermek için ideal. Fiyatı da 40 civarıydı..

8. Garnier Skin Naturals Normal ve Karma Ciltler İçin Nemlendirici

Cildim yağlı olduğu için kullandığım yüz yıkama jelleri yüzümdeki çene altı burun kenarları gibi bazı gölgeleri aşırı kurutabiliyor. Bende bu ürünü o bölgeleri nemlendirmek için almıştım fakat çok da bir şey beklemiyordum açıkçası. Cildimi yeniden yağlandıracağını düşünsem de hiç öyle olmadı. Sürdükten bir dakika sonra krem cildim tarafından emildi ve yüzümde güzel bir his bıraktı. Cildimi yağlandırmadan nem verdiği için bu ürün de Haziran favorilerimde.



9.Oriflame The One Illuskin Makyaj Bazı


Oriflame'ın bu aydınlatıcı bazı yeni bir ürün.. Yapısı nemlendirici krem gibi. Slikonumsu, gözenek kapatan bir ürün değil, kayganlık hissi bırakmıyor. Sadece aydınlık cilt vaat ediyor. 

Bu makyaj bazının en sevdiğim özelliği tüm bb kremlerim ağır yapılı fondötenlerimle kullandığımda çok doğal, aydınlık bir bitiş sağlaması. Kesinlikle simli değil. Tek başına yüzümde yükseltmek istediğim bölgelere de kullanıyorum. Fiyatı da 20tl civarıydı.

10.Dirty Works Smokey Eye Brush


Bu far fırçasını crease bölgesindeki farı dağıtmak için aldım ve çok memnun kaldım. Bir tarafı dağıtma fırçası diğer tarafı keskin uçlu, eyeliner çekmek ya da farı kirpik diplerinize yerleştirerek buğulu bir makyaj elde etmek için uygun.
İndirimsiz fiyatı da oldukça makul olan bu ürünü Gratis indirimindeyken de kaçırmayın derim. Fiyatı 9,75tl.

Benim Haziran favorilerim işte böyle. Sizin bu ay favorileriniz neler?

6 yorum:

  1. Oriflame aydınlatıcı bazı denemek istiyorum ürünlerini seviyorum çünkü,bu da yeniymiş tam benim gibi glow makyaj sevenler için, ayrıca essence rujun rengine de bayıldım oda yazıldı listeye :) Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aydınlık seviyorum fakat bazı aydınlatıcı ürünlerin içinde minik minik simler var revlon photofinish illuminator gibi, bu öyle değil doğal bir glow. Beğenmezsen bana satabilirsiinnn:)
      Essence ruju denemeden alma derim, her dudakta farklı duruyor. Dudağını kapatıcıyla nötrleyince en güzel rengi alıyorsun.
      Umarım memnun kalırsın :)

      Sil
  2. Çok güzel bir favoriler yazısı olmuş cnm, hepsine bayıldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  3. güzel bir yazı bronzere bayıldım bi bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bronzer'ın rengi, kalıcılığı mükemmel. diğer renk çeşitlerine de bak derim.

      Sil