menu

26 Nisan 2015 Pazar

Oriflame Tırnak Besleyici/Sertleştirici

Herkese yeniden merhaba. Sınav haftası ve ardından bahar alışverişi derken uzun zamandır yazı yazmadığımı farkettim. Bundan sonra daha sık yazmaya çalışacağım.

Günün yazısı Oriflame Beauty Tırnak Besleyici

Ben tırnaklarımı hiçbir zaman uzatamadım. Uzatmak istedim ama çok güçsüz oldukları için bir süre sonra bir tırnağım illa ki kırılıyor ve hepsini birden kesmek zorunda kalıyorum. 

Daha önce kalyonun sertleştirici-besleyici ojesini denemiştim fakat sadece kısa vadede faydasını gördüm. Ayrıca bu besleyici oje ne kadar iyi olursa olsun oje olduğu için tırnağın hava almasını engelliyor bu da tırnaklarda sararmaya ya da tekrar kırılmaya neden olabiliyor. Bu yüzden bakım yağı gibi bir ürün arayışına koyuldum ve Duygu Özaslan'ında favorilerinde görünce Oriflame tırnak besleyiciyi hemen aldım.




Aynı saç bakım yağı gibi formulü. Tırnağınıza oje sürer gibi sürüp ve ardından tırnaktaki yağın emilmesini bekliyorsunuz. Burda dikkat edilmesi gereken çok fazla ürünü tırnağa almamanız çünkü tırnak fazla yağı absorbe edemediği için elinizdeki yağ etrafa bulaşabilir. Az miktar sürüldüğünde emilimi kolay olacağından böyle bir sorun gözlemlemezsiniz.




Yaklaşık 2 haftadır günde 2 kez düzenli kullanmaya çalıştım. 
İlk izlenim; ilk kullanımda bile tırnaklarımı sertleştirdi, ertesi gün kullanmayı unuttuğumda tırnaklarımın hala sert olduğunu farkettim.

Evet, gerçekten sertleştirici etkisi oldukça başarılı. Kırılmalarda biraz azaldı fakat benim tırnaklarım hala kırılmaya devam ediyor. Belki bir şişeyi tam olarak bitirdiğimde etkisini göreceğim, bilmiyorum. Ama sert olmayan tırnaklar için serleştirici etkisini çok başarılı bulduğum bir ürün oldu.

Fiyatı indirimli 10 küsür olan bu ürünü oriflame katalogundan sipariş verebilirsiniz.

Sizin tırnak kırılmaları için kullanıp memnun kaldığınız ürünler varsa yorum olarak bırakırsanız sevinirim.

Mutlu haftalar^^

6 yorum:

  1. moshos garden tırnak besleyici yağ ve dax benim formülüm..

    YanıtlaSil
  2. Bende flormarınkini aldım memnunum :) Dene istersen canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. flormarınkini de duymuştum. en kısa zamanda deneyeceğim :)

      Sil
  3. Benim de işe yarayan bir tırnak sertleştiriciye ihtiyacım var ama şu yağlardan nefret ediyorum, vıcık vıcık heryere bulaşıyor :( Şuan Sephora'dan aldığım bi sertleştirici var tırnakta kuruyan onu deniyorum bakalım işe yarayacak mı... Bu arada sizi takip etmeye başladım, ben de bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer işe yararsa mutlaka bana da haber ver. Hemen bakıyorum bloguna, sevgilerimle :)

      Sil
  4. Please stop by and leave a comment sometime!First Formula 41 Extreme of all, allow my family appreciate a persons command during this matter. Even though this is certainly brand new , nevertheless soon after registering your site, this intellect has exploded extensively.http://www.strongmenmuscle.com/formula-41-extreme/

    YanıtlaSil