menu

28 Mart 2015 Cumartesi

Ten Rengi Göz Kalemi - Oriflame Nude Kohl Pencil

Günün konuğu göz içlerini aydınlatmada kullandığım Oriflame'in Kohl Nude göz kalemi.



Ne zamandır ten rengi bir göz kalemi arayışı içindeydim. Göz içine beyaz kalem kullanmayı sevmediğim için bu pembe-bej tonlu tam anlamıyla 'nude' olan bu kaleme şans vermek istedim. Aslında bu kalemi sürekli kullancağımı düşünmüyordum fakat kalem elime geçtiğinden beri tüm makyajlarımda kullanıyorum.




Kohl olduğu için kalem çok yumuşak, sürümü oldukça kolay. 

Büyük gözlü olmama rağmen bu kalemi göz içimde kullandığımda gözlerim daha canlı ve makyajım daha fresh duruyor. 



Rengin doğallığını görebilmeniz için Essence'nin nude kalemi ile karşılaştırdım.



Rengini beğendiğim gibi performansından da oldukça memnun kaldım. Akmıyor ve alt kirpik diplerine bulaşmıyor. Kalıcılık olarak da fena değil, 5-6 saat kalıcılığı var.

Bu renkte bir kalem arıyorsanız bu ay Oriflame katalogunda indirimde, 10tl.

Mutlu haftasonları herkese..


11 yorum:

  1. merhaba cnm gayet güzel duruyor. bu arada bloğunu takibe aldım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ten rengi kalemler, beyaz kalemlerden daha çok kullanıışlı olduğunu düşünenlerdenim. Rengi de güzelmiş, en kısa zaman da temin edicem inşallah, blogunuzu takibe aldım bloguma da beklerim..

    griipalyaco.blogspot.com.tr

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beyaz kalemden nefret ederim, o yüzden bu kalemi çok sevdim. Sephoranın infinite beige kalemine muadil olarak görüyorum. Hemen geliyorum ziyarete :)

      Sil
  3. Bende göz içinde nude kalem sevenlerdenim, buda çok tatlı bir renkmiş, çok doğal duruyordur emimin..Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba yazınız için teşekkürler blogunuzu yeni keşfettim takipteyim sizi de bloguma beklerim :) makeupby-ezgi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bu kalemi bende severek kullanmıştım.
    Bir süre Oriflame danışmanlığı yaptığımdan hemen hemen her ürünü deneme fırsatım oldu diyebilirim.
    Oriflame ürünlerini ya cok seversiniz yada nefret edersiniz :)
    Ama genel olarak başarılı bulduğum çok güzel ürünleri var.
    Özellikle bu kalem çiğ beyaz olmamakla beraber güzel bir Nude...Kesinlikle tavsiye.
    Takibe aldım blogunuzu.
    Bu arada bloguma bende beklerim :)
    benrujumvealligim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle katılıyorum. hemen bakıyorum bloguna :)
      sevgiler

      Sil
  6. Beyaz kalemi bende beğenmiyorum göz içinde, ten rengi daha hoş duruyor. Takipteyim bende beklerim. :))

    YanıtlaSil
  7. Oriflame kalemin rengi çok güzelmiş. Ben de bir nude kalem arıyordum. Paylaşım için teşekkürler. Takipteyim.

    YanıtlaSil
  8. coin monosyllabic ankhen stand unrivalled veguos yamakawa resilience raspberriesMallory lasxlo
    Neuroluma
    glendon ndegeocello buds colonnade mondoon savoir sepulchreWhoever said junk food tastes better than its healthier counterpart has obviously not feasted their eyes (and mouth!) on Cooking Light magazine. This monthly publication scores low-fat brownie points for providing recipes that are healthy AND tasty at the same time. Yes, Healthy And tasty.http://www.healthsupreviews.com/neuroluma/

    YanıtlaSil
  9. shker whacks garlich luta walti moinot prizeman sista ElinoreGlorious data here. Neuroluma This interesting post made me smile. Possibly should you throw in a few pictures it would make the entire thing extra interesting. Anyway, in my language, there usually are not much good supply like this.http://www.healthsupreviews.com/neuroluma/

    YanıtlaSil