menu

5 Mart 2015 Perşembe

Takma Gibi Doğal Kirpikler- Essence Lash Base Mascara Bazı

Herkese merhaba. Bugünkü yazım benim gibi takma kirpik kullanmayı sevmeyenlere gelsin:) Eğer benim gibi kirpikleriniz az ve uzun değilse üzülmeyin, maskara bazları var.
En sevdiğiniz maskaranızı uygulamadan önce bu maskara bazını uygulayarak kirpiklerinizin çok daha uzun ve hacimli gözükmesini sağlayabilirsiniz.



Ben ilk maskara bazı deneyimimi Essence markasından yana kullandım ve çok memnun kaldım. Uygularken kirpiklerim yapışmadı,topaklanmadı ve bu bazın en sevdiğim yanı iki üç kat uygulanabilir olması, yani siz ne kadar dolgun istiyorsanız o kadar fazla uygulayabilirsiniz. 

Gelelim kullanımına,

İlk olarak 1.numaralandırdığım beyaz maskara bazını sürüp hiç beklemeden 2. kendi siyah maskaramı sürdüm. Burda püf nokta maskara bazınız kurumadan hemen kendi maskaranızı sürmeniz aksi takdirde kirpiklerinizde beyazlık kalabilir.




Maskara bazını sürdükten sonra favori maskaram olan Yves Rocher 360° Çevreleyen Extra Uzun maskarayı kullandım. 

Siz kendi maskaranızı da kullanabilirsiniz tabii ki.

 
Benim maskarada aradığım özellik kirpiklerimi tek tek ayırabilmesi ve bu maskara bunu çok iyi yapıyor. Sevdiğim bir diğer özelliği de badem proteini içermesi, badem proteinin de kirpikleri besleyip uzatıcı etkisi varmış. Kullanmaya yeni başladığım için bu konuda bir şey diyemeyeceğim.

İki maskarayı da üst üste sürdüğünüzde kirpiklerinize verdiği hacim az geliyorsa, üstüne tekrar maskara bazı ve tekrar siyah maskara kullanarak yoğun hacimli kirpikler elde edebilirsiniz.

Benim kirpiklerim seyrek ve kıvrımlı değil. Aşağıdaki fotoğrafta tek kat maskara bazı ve maskara uyguladım.



İki ürünün de kullanımı sonrasında kirpiklerimde dökülme yaşamadım. Çıkarması da çok zor değil.
 
Bu maskara bazının fiyatı yanılmıyorsam 8 tlydi. Oldukça uygun fiyatlı olduğu için düşünülebilir.
Yves Rocher maskara ise 47 tl. Ben kelebek indirimlerindeyken 30 tlye almıştım.

Yorumlarınız ve tavsiyeleriniz benim için önemli. Mutlu günler.






5 yorum:

  1. Henüz maskara bazı deneyimim olmadı ancak bu bazı uzun süredir merak ediyorum. Ama maalesef ki yaşadığım şehirde essence ürünleri satılmıyor! Tek küçük bir yerde var orada da eski seri ürünlerden yarım stand!!! Gratis essence yerine flormar verdiği için burada yok ne yazık ki. Yoksa denemeyi çok istediğim bir ürün bu, güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Emin ol bende koskoca İstanbulda hiçbir gratis mağazasında bulamadım bu bazı, geldiği gün bitiyormuş. En sonunda tesadüfen bir kozmetik mağazasında buldum. Umarım seninde karşına çıkar:)

      Sil
  2. 1 aya yakındır bu maskara bazını arıyorum ama malesef ki dediğin gibi hiçbir gratis mağazasında bulamadım umarım bende bulabilirim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah canım, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. it would really help me a lot. since i could be on a par with the english terminology to the spanish language.
    Black Label No When I originally commented I clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I get four emails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service? Thanks!Seriously!You made a number of nice points there. http://www.healthcaresdiscussion.com/black-label-no/

    YanıtlaSil