menu

20 Mart 2015 Cuma

Çantamdan Ayırmadığım Mineral Pudra - La Roche Posay Toleriane Teint Mineral Compact Powder- No.13 Sand Beige

Mineral makyaj malzemeleri senelerdir benim vazgeçememediğim ürünlerden.

Kimyasal içerikli makyaj ürünleri kullanmaktansa, biraz daha masrafa girip mineral makyaj ürünleri kullanmak bence çok daha mantıklı. Üstelik bu ürünler cildinize fayda da sağlıyor, yani bir taşla iki kuş hesabı.

Mineral makyaj ürünleri genelde toz haldeler. Hafif yapıda olup maksimum kapatıcılık sağlaması, gözenekleri tıkamaması, cildimde yokmuş hissi yaratması benim tercih nedenlerim arasında.

Mineral makyaj hakkında YOUNGBLOOD sitesinden bir kaç açıklama:

Neden Mineral Makyaj:
  • Kadınların makyajla ilgili duyduğu en büyük rahatsızlık fondöten seçimidir. Gözenekleri tıkayan ağır fondötenler yüz yıkama isteği ve rahtsızlık hissi uyandırırlar. Mineral fondötenler öğütme sistemleri sayesinde en ince formdadırlar ve özel formülleri yüzde yokmuş hissi uyandırırlar.
  • Mikronize ve yüksek oranda ışığı yansıtıcı minerallerden oluşan mineral kozmetik ürünler ciltteki kırışıklık, kızarıklık ve ince çizgilerin daha az görünmesini sağlarlar.
  • Kayalar ve topraktaki pigmentlerden üretilen mineral kozmetik ürünler petrolyum boyalar ve farklı kimyasallardan oluşan genel kozmetik ürünlerden çok daha sağlıklıdır.
  • Mineral kozmetikler içeriğindeki güneş koruyucu özelliği sayesinde cildin daha genç ve sağlıklı görünmesine katkıda bulunurlar.
  • Mineral ürünler akne, rosacea, leke problemi yaşayan kişilerde iyileştirici özelliğe sahiptir. Cilt problemlerinin iyileşmesine yardımcı olurlar.

Bende bu yazımda artık benimle bütünleşen La Roche Posay Toleriane Teint Mineral Pudradan bahsedeceğim. 




Pudrayla karşılaşmam üniversiteden bir arkadaşımın vasıtasıyla oldu. Canım arkadaşım Banu yanlışlıkla koyu rengini sipariş etmiş. Geri veremediği için ben denedim, cilt rengime tam oldu. Tabii ki o zamanlar mineral makyajın faydalarını bilmiyorum ve akneye meyilli bir cildim olduğundan ne kullanırsam kullanayım sivilcelenme yapıyordu. Pudranın reçetesinde sivilcelenme yapmadığını okuyunca hemen satın almışım. Aldığım günden beri de aynı pudrayı kullanıyorum.




Pudranın kabı çantada taşınabilir büyüklükte ve oldukça sağlam. Çantanızda kırılacağından şüpheniz olmasın. Çogu zaman yere düşürsem de bir şey olmadı fakat bir keresinde çok yüksekten düşürdüğüm için içindeki kompakt pudra parçalandı, yine de kabına birşey olmadı.




Alt kısmında ise pudra süngeri için bir bölmesi var. Bu kısmın kapalı olması, hijyen açısından artı bir özellik. Ambalajın içinde süngeri de veriliyor fakat ben bu süngerin kokusunu sevemediğim için kendi süngerimi kullanıyorum. Zamanla pudranın kokusu kötü gelirse o süngeri atıp kendi süngerinizle devam edin, kokunun gittiğini göreceksiniz.


Bu pudrayı bazen fırçayla bazen de süngerle uyguluyorum. Uygularken dikkat etmeniz gereken azar azar ürün kullanmaya başlayıp gerektikçe arttırmak, böylece daha doğal bir görünüm yakalayabilirsiniz.


Pudranın sadece 3 renk seçeneği olması eksi bir özellik. Benim rengim 13 Beige Sable - Sand Beige. Turuncu - somon alt tonlu. Buğday tenlilere koyu gelecektir fakat yüze boyut kazandırmak için kullanılabilir. Esmerler için daha uygun bir renk.



 Orta kapatıcılıkta bir ürün. Bir kaç kat uygulandığında kapatıcılığı yükseliyor. 

Karma- yağlı ciltlerin çok seveceği bu pudrayı, günde iki kere T bölgesini sabitlediiğmde yağlanma problemi yaşamadım.





Spf 25 özelliği sayesinde de yazın güneşten korunmak için ayrıca bir ürün kullanmaya gerek duymadım. Tabii ki tatile çıktığım zamanlar hariç.

Sonuç olarak, günlük kullanım için mineral içerikli orta kapatıcı bir ürün arıyorsanız, gün içinde T bölgeniz hafifçe parlıyorsa bu pudrayı çok seveceksiniz.

İşte böyle.

Sizin en sevdiğiniz pudranız hangisi?

6 yorum:

  1. Sanırım benim seveceğim türden, transparana yakın bir etkisi var sevebilirim bunu. Hayatımın pudrası işte budur! diyebileceğim bir pudrayla henüz karşılaşmadım, ancak sexy mama transparan pudra içinde en sevdiğim diyebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, transparana yakın fakat benim cilt tonumla çok uyumlu olduğundan fotoğraflarda renksiz gibi gözüküyor, aslında orta kapatıcılıkta. transparan pudralar arasında çok sevilir sexy mama:)

      Sil
  2. La Roche Posay'in mineral makyaj urunu oldugunu bilmiyordum. Urunleri sorunlu ciltler icin ve dermatologlar tarafindan tercih ediliyor. Bu urunu inceleyecegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. La roche posayı dermatologum tavsiyesi ile yüz temizleme jelini ve nemlendirici kremini kullandım. Kullandığım tüm ürünlerden memnun kaldım tavsiye ederim.

      Sil
  3. Pricey Blog holder. My husband and i love this posting along with your current site overall! CogniQThe genuine piece of content is generally especially undoubtedly published along with effortlessly acceptable. Your current WP layout is without a doubt remarkable on top of that! Is going to be awesome to know just where My partner and i can acquire the fact that.http://www.supplements4help.com/cogniq/

    YanıtlaSil
  4. I liked up to you will obtain performed proper hereThe sketch is tasteful, your authored subject matter
    CogniQ stylishnevertheless, you command get bought an edginess over that you wish be turning in the followingill undoubtedly come further earlier once more since precisely the same nearly a lot regularly within case you protect this hike.http://www.supplements4help.com/cogniq/

    YanıtlaSil