menu

12 Mart 2015 Perşembe

BRAUN FACE Yüz Epilatörü ve Yüz Temizleme Cihazı İncelemesi

Merhabalar.
Günün yazısı dünyada bir ilk gerçekleştiren braunun yüz epilatörü ve  cilt temizleme cihazı üzerine olacak. Cildim yağlı-karma ve çok hassas olduğundan ilk başta bu ürünü sadece temizleme başlığı için almak istedim çünkü yüz epilatörüne karşı önyargılarım vardı. Aldıktan sonra ise inceleme yazısı için bir kaç kez denedim ve sonuçları paylaşıyorum. 



Braun Face, tek bir cihazda, sadece ek parçaları değiştirerek hassas epilasyon ve derin gözenek temizliği ile pürüzsüz ışıltınızı ortaya çıkarmayı vaat ediyor.





İlk olarak en çok merak edilen yüz epilatör başlığından başlayayım.





Yüzüme beş seans lazer epilasyon yaptırmış biri olarak benim tüylerim artık çok ince ve kuaförüm çok ince tüyler için lazer yapamayacağını söyledi. Tüylerimin bu inceliğinden oldukça memnunum fakat yinede insan makyaj yaparken cildinin pürüzsüz olmasını istiyor.. Lazerden sonra epilatör kullanmak acaba tüylerimi sertleştirir mi diye endişeleniyordum ama düşündüm ki zamanında yüzümü ağdayla ya da iple almak tüylerimi sertleştirmemişti, aksine inceltmişti. Bu yüzden braun face denemeye karar verdim ve iyi ki vermişim.

Braun Face yüz epilatörü yüzdeki hangi bölgeler için kullanılabilir?
Bu epilatör başlığı iki kaş ortasına rahatlıkla sığabilecek şekilde küçük tasarlanmış. Yani kaş ortası, bıyık, kaş üstü, yanaklar, alın, çene... kısacası yüzünüzde tüylerden rahatsız olduğunuz her yere kullanabilirsiniz.

Acıtıyor mu? Cildimi tahriş eder mi?
Çok değil. İlk başlarda az acıtabiliyor. Daha sonra o bölge uyuşuyor, karıncalanma hissi yaşıyorsunuz. Bir de bakmışsınız ki tüm tüyleri almışsınız.
Benim tüylerim ince olduğu için çok acımadı, fakat kalın ve sert tüylerde biraz daha acıyabilir. Ama kesinlikle ip gibi acı verici değil!

Benim cildim çok hassas, bu tür uygulamalarda çabucak kızarır. Braun facede bu kızarma ve yanma hissini çok az hissettim, bir kaç saat sonra tamamen geçti.

Braun Face yüz epilatörü kullandıktan sonra tüylerim daha sert çıkar mı?
Tabii ki her insanın hormonel yapısı farklıdır, eğer daha önce ağda veya ip kullanımınızdan sonra tüylerinizde azalma ve incelme olduysa tüylerinizin sertleşeceğinizden yana endişeniz olmasın. Şayet bu başlık tüyleri alırken asla kırmıyor, kökünden alıyor. 

Kullanımı nasıl? 
Başlığın hem sağa hemde sola doğru dönebilen iki ayarı mevcut. Epilatör kısmını, tüylerinizin çıkış yönünün tersine çalıştırıp almalısınız.

Braun Face erkekler için uygun mu?
Tüy kalınlığına göre bu sorunun cevabı değişir. Sakal gibi kalın tüyleri görmüyor bu yüzden almakta zorluk çekiyor.
Erkek arkadaşımla yanak bölgesinde istemediği tüylere uyguladık, tüyleri çok kalın ve sert olduğu için canı çok acıdı fakat kaş üstü gibi daha ince tüylü bölgelerinde canı acımadı. 
Kısacası ince tüyleri kalın tüylere göre çok daha iyi alıyor.


Braun Face ağdanın göremediği ve hatta 0,02 mm uzunluğunda tüyleri bile alabiliyormuş.
Çok iyi değil mi? Lazerle tüylerden kurtulduğumu zannederken braun face kullandıktan sonra meğer ne çok tüyüm varmış dedirtti bana. 

Gelelim cilt temizleme başlığına. Bu başlık yüzünüzü elle temizliğe oranla 6 kat daha derinlemesine temizliyormuş. 1 dk boyunca yüzünüzde dairesel hareketlerle uygulamanız gerekiyor.


Cihazı ilk kez çalıştırdığımda sanki yüzümü pek iyi temizleyemiyor gibi geldi. Bende biraz bastırarak kullandım ve cildim tahriş oldu, kızardı. Sonraki uygulamalarımda bastırmadım ve böyle bir sıkıntı yaşamadım.

Bu cihazın en sevdiğim özelliği peeling etkisi. Yüzlerce mikro titreşimi sayesinde ölü deri hücrelerini yok ediyor. Sanki yüzünüz cilalanmış gibi, cildinizin parlaklığını ortaya çıkarıyor.

Özellikle burnumdaki gözenekleri cilt bakımı yaptırmışcasına küçültmesine çok sevindim. Karma-Yağlı ciltlerin her gün kullanabileceğini düşünüyorum. Kuru ciltler her gün kullanmamalı, cildi aşırı kurutabilir.




Ben yüz temizleme cihazını yağlı ciltler için La Roche Posay Effaclar yüz yıkama jelimle birlikte kullanıyorum. Kullanmadan önce yüz temizleme fırçası ıslatılmalı mutlaka, aksi takdirde cildinizde tahribata neden olabilir.
Temizleyicimden bir miktar ıslattığım fırçaya sıktıktan sonra biraz da ıslattığım yüzüme ellerimle yayıp öyle uyguladım. Kullandıktan sonra ise nemlendirmeye ihtiyaç duyduğum için temiz içerikli YVES ROCHER SEBO VEGETAL Gözenek Sıkılaştırıcı Serum uyguluyorum. Bu cilt bakım rutini zamanla gözeneklerimi sıkılaştıracak mı, birlikte bekleyip göreceğiz. 


Cihaz hakkında bilinmesi gereken diğer detaylar ise, tek kalem pille çalışıyor ve duşta kullanıma uygun. Pille çalışan bir ürünü duşta kullanabileceğimi sanmıyorum ama sizin tercihinize kalmış.

Kullandıktan sonra parçaların ayrı ayrı kurumasını bekleyip birleştirmenizi tavsiye ederim.


Umarım kafanızdaki sorulara cevap bulabilmişimdir.

Braun Face'in fiyatı 120-170tl arasında değişiyor. Ben buradan sipariş verdim.

Sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz. Yorumlarınız benim için önemli. Hoşçakalın.




11 yorum:

  1. İyi günlerde kullan canım. Ben hala alıp almamak konusunda karar veremiyorum yüzüm hassas çünkü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde yüzüm çok hassas. şimdilik memnunum bakalım. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Bu ürün hakkında güzel yorumlar okuyorum. Sonunda ben de alacağım sanırım.

    YanıtlaSil
  3. Hi, I found your site by mistake when i was searching yahoo for this issue, I have to say your content is
    Alpha ZXT in actuality helpful I also love the theme, its amazing!. I dont have that much time to read all your post at the moment but I have bookmarked it and also add your RSS feeds. I will be back in a day or two. http://www.healthsupreviews.com/is-alpha-zxt-scam-or-legit/


    YanıtlaSil
  4. Hi, I found your site by mistake when i was searching yahoo for this issue, I have to say your content is
    Alpha ZXT in actuality helpful I also love the theme, its amazing!. I dont have that much time to read all your post at the moment but I have bookmarked it and also add your RSS feeds. I will be back in a day or two. http://www.healthsupreviews.com/is-alpha-zxt-scam-or-legit/


    YanıtlaSil
  5. Merhabalar , ben de alıp almamakta kararsızım hatta teknosadan havale ile sipariş verdim ama kararsızım. Yani o satılan aynı böyle peeling fırçaları da bu konuda etkili olur mu. Yani clarisonic

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clarisonic 'in yüz temizliğinde daha etkili olduğunu, peeling işlemini daha sert bir şekilde yaptığını duydum. Ama kullanmadığım için bir şey diyemeyeceğim. Braun face'in gözeneklerimi arttırma gibi bir etkisi olmadı, cildi gerdiği için gözenek görünümünü bir nebze olsun azaltıyor. Clarısonic'i de iyice bir araştır derim, aralarında çok fark yok. Ben olsaydım o kadar para vermezdim

      Sil
  6. Yani clarisonic gibi cihalar mı dha işe yarardır? Bir de gözeneklerinizde derinleşme yaptı veya artıma ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır benim gözeneklerimde artırma yapmadı, uzun kullanımda gözeneklerimi biraz azalttığını da söyleyebilrim.

      Sil
  7. hala kullanıyor musunuz bilmiyorum ama uzun kullanımda kıllarda sertleşme ya da batık oldu mu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala kullanıyorum hayıır kıllarımda sertleşme ya da batık olmadı

      Sil