menu

19 Şubat 2015 Perşembe

Yves Rocher Gençlik İksiri 7.9 Göz Kremi

Yazıma başlamadan önce Yves Rocher ürünlerini bayılarak kullandığımı söylemeliyim.

Düşük göz kapaklarına sahip olduğum için yaşım ilerledikçe göz kapaklarım daha da aşağı düşüyor. Bende bu ürünü göz kapaklarımı toparlaması için aldım. Bir de gülerken belirginleşen mimik çizgilerim için. Evet yanlış duymadınız, göz kremini yüzümde belirginleşen çizgilerde kullanıyorum. Zaten anti-aging kremleri daha hassas ve etkili kremler olduğu için benim gibi belirginleşen çizgilerinizde kullanmanızın hiç bir sakıncası olmayacağını düşünüyorum.
Göz altı torbalarından, morluklarından ve göz çevresi kırışıklıklarından şikayetçi her yaşa uygun bu ürün gerçekten adı gibi iksir.

23 yaşındayım ve neden anti-aging krem kullanıyorum?
Bu bir anti-aging değil, her yaşa hitap eden bir ürün. Göz çevresi için kullanılan kırışıklık kremleri ile birlikte kullanıldığında, kullandığınız kremin etkisini 2 katına çıkartıyor. Yani anti-aging kremleri ile daha etkili bir sonuç veriyor. 


Ürünün açıklaması:
12 yıllık laboratuvar araştırmalarının sonucu, gençliğinize yeniden kavuşturan bir buluş! Mikrosirkülasyonu artırarak yorgunluk izleriyle savaşan Gençlik İksiri 7.9 göz kremi, göz çevresi kırışıklıklarını azaltır, göz altı morluklarını yok eder ve göz altı torbalarının oluşumunu engeller.
Masaj yapan 3 metal bilyeli ucu ve jel dokusuyla göz çevrenizde etkili ve ferah bir uygulama sağlar.

9 yaşlanma karşıtı patentli formüle sahip bu ürünün içeriğinde Elma Oligosidleri, Afloya Yaprağı, Yalancı İğde Özü, Yeşil Pirinç, Aloe Vera, Tara Çekirdeği, Pancar gibi 7 değerli bitki bulunuyor.


1 günde: Ciltteki yorgunluk izleri silinir, cilt ışıltısını yeniden kazanır.
1 haftada: Kırışıklıklar gözle görünür oranda azalır, cilt yüzeyi düzleşir ve cilt tonu eşitlenir.
1 ayda: Yaşlanmanın etkilerinden arınan cilt gençlikle ışıldar.



Yves Rocher Gençlik İksiri 7.9 Göz Kremini 1 aydır kullanıyorum. Ürünü sürmemle anında emiliyor,  kokusu da bepanthenenin nemlendiricisi gibi kokuyor. Çok güzel kokmasa da rahatsız edici değil.


Bu ürün benim düşmeye meyilli göz kapaklarımı 2 haftada toparladı. Mimik çizgilerim ise gözle görülür bir biçimde azaldı. Yüzümdeki lazer epilasyon lekeleri geçtiğinde fotoğrafta koymayı düşünüyorum.

Bu serideki diğer kremleri de kullanmak için sabırsızlanıyorum. Serideki tüm ürünleri görmek isteyenler buraya.



Ürünün fiyatı 120 tl ve parasını sonuna kadar hakediyor. Bulunduğu şehirde Yves Rocher mağazası bulunmayanlar buradan %20 indirimli sipariş verebilirler. 

11 yorum:

  1. Göz altlarımdan biraz şikayetçi olduğum için merak ettim bu ürünü... En yakın zamanda deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  2. Gercekten morluklari yok eder mi diyor? Cok iddiali.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu krem göz altı morluklarında etkili olduğunu iddia ediyor, benim göz altı morluklarım fazla yok o yüzden birşey diyemeyeceğim fakat eminim ki ona da iyi gelecektir. yves rocher'a fazlasıyla güveniyorum :)

      Sil
  3. Takipteyim tatlım.Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  4. Benim de genetik faktörlerden dolayı göz kapaklarım düşük ve kaz ayaklarım var daha 22 iken hem de ! :( Çok merak ettim bu ürünü Yves Rocher'e uğramalı teşekkürler güzel yazın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim:) benimde genetik, göz kapağım yaşım ilerledikçe sanki daha da düşüyor. Kadınlar gününe özel indirime girebilir, alırsan memnun kalıp kalmadığını yorumlarsan sevinirim^^

      Sil
  5. merhaba, ben de dün satın aldım, nasıl uyguluyosun? kendi başlığıyla mı yoksa parmaklarla özel bi uygulama var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben misket şeklinde olan başlığıyla uyguladım kendi parmaklarımdansa daha narin, daha etkili olduğunu düşünüyorum.

      Sil
  6. Meehabalar ben de daha 23 yasindayim ama genetik faktorlerden dolayi goz altlarimda baya kirsiklik var ve bu durum cok canımı sıkıyor fiyati pahali geldi bana bu kremin kesin sonuc verir mi acaba ona gore almak istiyorum kullanan varsa samimiyetine guvenmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim göz altlarımda kırışıklık olmadığı için böyle bir etkisini gözlemleyemedim

      Sil
  7. hiç birinden memnun kalmadım resmen cildimi daha da kuruttu ve çizgileri belirginleştirdi.

    YanıtlaSil