menu

3 Şubat 2015 Salı

Mükemmel Kaşlar ve MAC PRO LONGWEAR BROW SET (quiet brunette)

Yeniden merhaba! Bugünkü yazım kaş şekillendirme ve çok kullanışlı bulduğum kaş rimelleri üzerine olacak.

Hepimiz biliyoruz ki kaşlarımız yüzümüzün genel görünümü açısından oldukça önemli. Burda asıl önemli nokta kaşımızı boyamadan ya da taramadan önce kaşlarımızı nasıl aldığımız.. Ben kaşlarımı 2 senedir kendim alıyorum çünkü hiçbir kuaför kaşımı yüzüme yakışacak şekilde alamıyor.. İnceltilmesini istemediğim halde inceltiyorlar ya da kaşımın doğal kavisini bozuyorlar. Bu yüzden size tavsiyelerim; mahalle kuaförlerinden uzak durun, ilk kez gideceğiniz kuaföre kaşınızı aldırmayın ve kaşlarınızın inceltilmesini istemediğinizi söyleyin, çünkü kalın isteseniz bile inceltiyorlar.


"Öyle deme yeşilrimelcim, bizim mahalledeki Türkan Abla çok iyidir." derseniz de saygı duyarım:) Tabiiki her kuaför aynı değildir, ama geneli böyledir.

Bir de işlerini profesyonel derecede yapan kuaförler vardır. Burada sırf kaşlarınızı almak için kaş uzmanları bulunur. Dilerseniz 50tl bayılıp güzel bir kaş elde edip, yeni tüyler çıkınca da o kaşın şeklini koruyacak şekilde çıkan tüyleri alırsanız ve bir de kaş uzmanından bir iki tüyo alırsanız güzel kaşlarınızla uzun bir süre devam edersiniz...


Fakat "benim yaşadığım şehirde kaş uzmanını bırak, kaş uzmanının ne iş yaptığını bilen kuaför yok!" veya benim gibi "kendi uzmanım kendim olmak istiyorum!" diyorsanız yazıyı okumaya devam edin:) 

Öncelikle göz yapınıza karar verin. Gözleriniz düşük mü, çekik mi, normal mi? İstediğiniz kaş şekli, göz yapınızla uyumlu olmalı. Örneğin düşük gözlere sahipseniz yukarı doğru kalkık kaşlar istememelisiniz, düz kaşlar yüzünüze daha iyi gidecektir.





Kaşlarınızı almadan önce, almak istediğiniz yerlere minik minik kapatıcı sürün ve yüz ifadenize yakışıp yakışmadığında bakın. Böylelikle yanlış bir hamlenin önüne geçmiş oluyoruz.
Ters mantıkla "ahh şurda bi kaç tüy olsaydı" dediğiniz yerlere kahverengi kaleminizle tüye benzer ince çizgiler çekin. Kaş çizme işlemini çok bastırmadan yapın ki çok abartılı durmasın. Gözünüzün alışması için 5 dk beklemenizi tavsiye ederim. Eğer yakışıyorsa o bölgedeki tüylerin gelmesini bekleyebilirsiniz. 

Eğer kaşlarınız size küstüyse ya da çıkmayan yerlerden tüy çıkmasını istiyorsanız, bepanthol cilt merhemi ve terramycin göz merhemini o bölgeye hafif dairesel hareketlerle masaj yaparak haftada 3 kez kullanmanızı öneririm. Gerçekten işe yarıyor..


Gelelim MAC PRO LONGWEAR BROW SET'e. Kaşlarımı doldurmak ve sabitlemek için kaş kalemi, kaş farı vb. bir çok ürün kullandım fakat benim içlerinden en doğal bulduğum MAC Brow Set oldu.



Fırçası gerçekten çok iyi kaş tarıyor, hem sabitliyor hem de hafifçe boyuyor. Kaşlarınızı taradıktan sonra çok çabuk düşüyor, kaş farı ve kalem ile doldurma uygulamalarını çok ağır buluyorsanız brow seti seveceğinizden eminim.


Browset uygulamalarım: öncesi ve sonrası.




Benim rengim quiet brunette. Kahve ama hafif kızılımsı. Saçlarınız çikolata kahvesiyse çok yakışacaktır^^  Ayrıca kaşları çok koyu olmayan herkese gideceğini düşünüyorum. Bu renk dışında beş renk daha vardı. Mac mağazasındaki diğer renkleri de uygulayıp öyle karar vermenizi öneririm. Fiyatı ise 59tl.

Sizin de mükemmel kaşlar ile ilgili önerileriniz ve tavsiye edeceğiniz ürünler varsa yorumlarınızı bekliyorum. Hoşçakalın :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder