menu

13 Şubat 2015 Cuma

Mini Kozmetik Alışverişim

Herkese merhaba,
Geçen gün ihtiyacım olan ürünler için minik bir istek listesi oluşturmuştum. Listemdeki bazı ürünler için mağaza mağaza dolaştım ve sonunda hepsini buldum!:) Bu yazımda da size bu alışverişimden bahsedeceğim.

Neler Aldım?

H&M highlighter powder, H&M bb cream foundation brush, Rimmel London Kate Moss Lipstick #107,
Betty boop lipstick color queen no#5 (kalem ruj), MAC Browset


Bildiğiniz gibi H&M kozmetik sektöründe uygun fiyatlarıyla oldukça revaçta. Fakat bu ürünleri İstanbul'da bulmak samanlıkta iğne aramaya benziyor. O kadar avm gezdim ve maalesef hiçbirinde bulamadım kozmetik ürünlerini. Siz de bulamadıysanız eğer benden size tavsiye direk İstiklal caddesindeki H&M in üst katına uğrayın. Burda neler var neler!:) Kendimi tutabildiğim için çok şanslıyım.


Uzun zamandır disko topuna çevirmeyen bir aydınlatıcı arıyordum. Elim bol olduğu için the balm'ın mary lou manizerini almak istemedim. 



Dağıtmadan önceki fotoğraftaki simler biraz fazla gelebilir fakat iyice görmeniz açısından 3-4 kat uyguladım. Dağıttıktan sonraki hali ise sağdaki gibi. Güneş ışığında çok daha güzel yansıyor.
Mary lou manizer'den daha az simli ve daha doğal ışıltılı bir aydınlatıcı arıyorsanız kesinlikle H&M highlighter powder 'a bir şans verin.
Bana aydınlatıcıları sevdiren bu ürünü 12,99tl'ye satın alabilirsiniz.


H&M alışverişimdeki diğer ürün ise bb krem ve fondöten fırçası. Tok fakat yumuşak bir fondöten fırçası arıyordum ve bu fırçayı denemek istedim. Hafifçe dairesel hareketlerle uyguluyorum ve gerçekten hiç çizgilere dolmuyor. Aldığımdan beri likit ürünleri asla elimle sürmedim. Yüzünüzde hoş durmayan fondötenlerinizi bir de bu fırçayla deneyin derim. 




Fırçanın yüzeyi gördüğünüz gibi yuvarlak, sentetik kılları sayesinde cilt üzerinde ekstra yumuşak bir his bırakıyor.




  Fiyatı ise çok çok uygun, 16,99tl. Deneyin, siz de çok seveceksiniz.

 Gelelim rujlara. Ben kendime bordo-kırmızı rujları yakıştırmazdım ta ki geçen gün arkadaşımın tavsiyesiyle Rimmel London Kate Moss serisinin 107 numarasını deneyene kadar. 




Kremsi yapısından dolayı çok rahat sürülüyor. Fakat dudakları biraz kurutabilir, bunun için önce vazelin ya da lipbalm kullanmanızı tavsiye ederim. 

Kalıcılığı çok iyi diyemem, fena sayılmaz. Rujun bendeki duruşu ise şu sekilde.







Sürdükten bir kaç saat sonra.




Çok severek kullandığım bu ruju 15tl ye Watsons mağazasından satın alabilirsiniz.




  Diğer rujum ise Betty boop lipstick color queen 5 numaralı kalem şeklinde olan ruju. 




Testerını denediğim ruju çok beğendim fakat ürün kalmamıştı, bulabilmek için kaç gratis mağazası gezdim sayısını bende hatırlamıyorum. 5 numaranın artık gratislerden kaldırıldığını söyleyen gratis çalışanları bile oldu. Kalıcılığını ve rengini çok beğendiğim için aramaktan vazgeçmedim ve sonunda gratis beşiktaş şubesinde buldum. 





Benim dudak rengim üstteki gibi soluk tonda, hiçbir kırmızılıktan nasibini almamış:) Benim gibi soluk dudaklara çok yakışacaktır, kırmızı tonlu dudaklarda nasıl durur bilemiyorum. Tüm makyajlarıma gideceğini düşünüyorum. Kalıcılığı da üst seviyede olması beni çok şaşırttı. Fiyatı da 8tl civarındaydı. Bulursanız kaçırmayın derim.

Son kozmetik alışverişim ise Mac browset kaş rimeli. İlki bittiği için ikincisini aldım, detaylı yazısı için buraya tık.

Benim alışverişim bu kadardı.. Yorumlarınızı bekliyorum, yeni yazılarda görüşmek üzere. 


11 yorum:

  1. Ne hoş ciciler onlar öyle:)
    Bu arada takipteyim,bana da beklerim:)
    http://benimivirzivirlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Rujun rengine bayıldım. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler! takipteyim, sevgiler:)

      Sil
  3. h&m highlighter umduğumdan daha iyiymiş =) izmirde maalesef mağazaları yok ama istanbuldaki arkadaşlarımdan sipariş verebilirim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'de mağazasının olmamasına çok şaşırdım. En yakın zamanda denemeni tavsiye ederim:)

      Sil
  4. Hepsi de harika tatlım, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. daha güzelleri senin olsun^^

      Sil
  5. great beanie & scarf!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,

    Öncelikle böylesine güzel bir bloga sahip olduğunuz için tebrik etmek isteriz.

    Kaliteli bir bloga sahip olduğunuz için, sizin de katılmak isteyebileceğinizi düşündük.

    https://www.creamive.com/ida-natura-otel-konaklama-cekilisi

    Çekiliş sonucunda 1 kişiye Kazdağları'nda kahvaltı dahil çift kişilik otel konaklama ve tuz odası seansı hediye ediliyor.

    Diğer blogger arkadaşlar da katılabilirler tabii :)

    YanıtlaSil
  7. Bu h&m in aydinlaticisi hala var mi acaba cok begendim

    YanıtlaSil