menu

22 Şubat 2015 Pazar

Elseve Komple Onarıcı 5 Anında Mucizevi Bakım Kremi

Herkese merhaba. Bugün paylaşacağım saç kremini uzun zamandır tek başına kullandım ve çok memnun kaldığım için sizlerle paylaşmak istedim.

Saçlarımızı şampuanladıktan sonra saç kremi, maske gibi ürünler kullanıyoruz. Çoğu ürünün kullanım önerisinde de 2-3 dk bekledikten sonra yıkamamız gerektiği yazıyor. Peki o süreyi beklemeyi sevmeyen kaç kişiyiz acaba?:(

Şöyle bir saç kremi olsa:  Saçımıza sürdükten sonra anında etki edip saçlarımızı yumuşacık yapsa, hiç beklemeden durulasak. Saçımız kolay taransa, kuruttuktan sonra da ışıl ışıl olsa, mis gibi koksa, kırık saç uçlarımızı onarsa ne iyi olurdu değil mi?

Eğer sizde benim gibi düşünüyorsanız sıkı durun. Loreal bizim yerimizi de düşünüp, hem saç kremi hem de saç ucu onarıcı serum yerine geçebilecek bir krem üretmiş. Böylelikle bir çok ürün kullanmak yerine saçlar için tek bir ürün kullanabiliriz.



Komple Onarıcı Anında Bakım Kremi
Zamanla incelen, zayıflayan, kırılan, sertleşen ve matlaşan saçlar için komple onarım. Elseve Komple Onarıcı 5 Anında Mucizevi Bakım Kremi, içindeki Pro-Keratin ve Seramid ile zenginleştirilmiş formülü yıpranmış saçın 5 belirtisine karşı komple onarım sağlayarak, saçınız yeniden yapılanır ve ipeksi yumuşaklık kazanır. Saçın kolay taranmasını sağlar.




Ürünün vaatleri bunlar. Peki ürün vaatlerini gerçekleştiriyor mu?  Evet.

Yapısı oldukça yoğun, çok az miktar yetiyor. Saçıma sürdükten sonra hiç beklemeden yıkıyorum, sert ve cansız saçlarımı yeniden yapılandırıyor. 

Ayrıca çoğu saç kremi saç diplerine değdiğinde saçı ağırlaştırır. Ben bu kremde böyle bir sorun gözlemlemedim. Saçınızın diplerine çok gelmediği sürece tüm saçlarınıza uygulayabilirsiniz.   



Herkese mutlu haftalar.



8 yorum:

  1. 10 dk bekletenleri ne yapmalı, çok sinir bozucu :) Saçım çok kolay ağırlaşabiliyor benim, bu yüzden farklı farklı ürünler deniyorum, işte bu! diyebildiğim bir ürün henüz çıkmadı saçım ile ilgili, deniyoruz bakalım, çeşitlilik güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 dk banyoda beklersek hasta oluruz :)) o yuzden sac maskelerine karsiyim. Saci agirlastirmiyor, bir de bunu dene. Iste bu! diyecek misin bakalim :)

      Sil
  2. Alınacaklar listesine eklensin o zamaan :)

    YanıtlaSil
  3. Loreal saç bakım ürünlerine biraz önyargılıyım ama sen memnun kaldıysan denemek lazım aklımda tutacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet süslü şirinecim şampuanlarından bende memnun değilim ama bu ürün bambaşka. Kullanan arkadaşlarım da memnunlar, denemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  4. Merhaba , bir blog etkinliğinde sizi keşfettim ve izleyiciniz oldum sevgilerimle .
    Cafe Tigris
    Tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geldim..
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. It signifies something! Really useful blog.Black Label No Thank you!Thnx so much for this! I havent been this thrilled by a blog post for a long time! You have got it, whatever that means in blogging. Anyway, Youre definitely somebody that has something to say that people should hear. Keep up the outstanding work. Keep on inspiring the people!http://www.healthsupreviews.com/black-label-no/

    YanıtlaSil