menu

5 Şubat 2015 Perşembe

Dirty Works Hanging Wash Bag - Hayatı Kolaylaştıran Pratik Ürünler

Mutlu günler.

Ne zamandır büyük, şeffaf, bölmeli ve asılabilecek bir makyaj çantası istiyordum. Şeffaf istememin sebebi çanta içinden birşey ararken çok zaman kaybetmem. Bazen küçük bir şey ararken diğer büyük ürünleri çantadan çıkartmak çok sinir bozucu oluyor. 

Geçen gün gratiste bakınırken aradığıma benzer bir ürün gözüme çarptı. Her ne kadar renklerine vurulmasam da-maviyi sevmediğimden- çok kullanışlı bulduğum için aldım.

Aşağıda gördüğünüz gibi dış kısmı mavi, beyaz puantiyeli görünüşte küçük bir çanta. Açtığınız zaman üç bölmeli, en alt gözü fermuarlı bir makyaj çantası haline dönüşüyor ve asılabiliyor.



Dirty Works markalı bu çantayı gratis %20 indiriminden 20 tl'ye satın aldım. 
Seyahatlerde-özellikle tatillerde- çok severek kullanacağımı düşünüyorum.




Diğer hayatımı kolaylaştıran ürün ise minik saklama şişeleri. Soldaki pompalı şişenin içinde garnier makyaj temizleme suyu ve sağdakinde en sevdiğim body butterım var. Çok yer kaplayan ürünlerinizi bu şekilde kullanarak yer açabilirsiniz. Ben içindeki ürünü bittikçe yeniliyorum. Küçük seyahatler içinde oldukça ideal olan bu saklama şişe/kapları sephora, watsons ve gratislerde rahatlıkla bulabilirsiniz.


Sağdaki iki ürün ise çantamdan ayırmadığım signal white now diş macunu çanta boyu ve küçük diş fırçam. Signal white now gerçekten ilk kullanımda anında beyazlatıyor dişleri. Tavsiyesi için Görkem Karman'a teşekkür ederim:) En kısa zamanda büyük boyunu alacağım.


Sizinde hayatınızı kolaylaştıracak tavsiyeleriniz ya da pratik ürünleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum. ^^ 

3 yorum:

  1. Ben geldimmmmmm :) hayırlı olsun bloğun :) Güzel paylaşımlarda yorumlaşmak dileğiyle... Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim :)

      Sil
  2. Merhaba canım, blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil