menu

26 Şubat 2015 Perşembe

AVON Pink Bouquet Dudak Kalemi


Herkese mutlu haftalar! Sizler için bu hafta "esmerler için ruj önerileri" yazımı yazmadan önce tüm tenlere yakışan, tüm makyajlarıma uyan joker bir dudak kalemimin olduğunu farkettim ve bu kalemin incelemesini ayrı olarak yazıyorum.





Avon'un bazı ürünlerinin performansı oldukça başarılı. Şimdi yazacağım dudak kalemi de başarılı bulduğum, Avon'un tekrar alacağım ürünleri arasında. 


Şeker pembesinden hallice, fakat çok doğal duruyor. Sanki bir buketteki tüm güzel pembe çiçekleri bu dudak kalemine toplamışlar, adı gibi pink bouquet ^^

Dudak kalemi olmasına rağmen sürülmesi çok zor değil, ne çok sert ne çok yumuşak. Sürmeden önce dudağınıza hafif lip balm kullanmanız sürülümü açısından kolaylık sağlayacaktır.

Ben bazen lipbalm uygulamadan da kullanıyorum çünkü mat görüntüsünü daha çok seviyorum. Çekilen fotoğraflarda da dudağıma başka bir şey uygulamadım.



Kalem olmasına rağmen dudağımı kurutmaması sevdiğim bir diğer özelliği. 

Fiyatı indirimli 8tl idi. Umarım hoşunuza gitmiştir.
Yorumlarınız benim için önemli.
Sevgiler <3

yesilrimel.blogspot.com

6 yorum:

  1. Çok hoş , dudağınızdaki duruşuna bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, daha güzelleri sizin olsun..

      Sil
  2. Dudağı kurutmaması çok güzel bir özellik bir kalem için, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. rengi çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  4. First-class information it is without doubt. My teacher has been searching for this tips.Thank you for the smart critique.
    King Size Male Enhancement Me & my neighbour were preparing to do some research about that. We got a superior book on that matter from our local library and most books where not as influensive as your details. Im quite glad to see these data which I was searching for a long time.http://www.healthcaresdiscussion.com/king-size-male-enhancement/

    YanıtlaSil