menu

4 Şubat 2015 Çarşamba

Avon Far Bazı - Avon Eye Shadow Primer

Selamlar.

Bugünkü yazım uzun zamandır kullandığım mini minnacık avon far bazı olsun. Minik dediğime bakmayın, çok bereketli bir ürün. 

Göz kapaklarım yağlı olduğu için göz makyajım uzun süre dayanmıyor ve kendi yaptığım far bazları çok işe yaramadı. Aslında The Balm'ın Put a Lid On It far bazını almak istemiştim fakat okuduğum şehirde gratis olmadığı için bende Avon far bazına bir şans vermek istedim, iyi ki vermişim. Aldığım günden beri elim hep ona gidiyor ve hala bitmedi :)


Göz makyajınızı yapmadan önce yüzük parmağınızla çok az ürün alıp göz kapaklarınıza biraz pıt pıt yapmanız yeterli. Uyguladıktan sonra sabah sürdüğüm göz farım akşama kadar hiç bozulmadı, eyelinerim üst kapağıma bulaşmadı.


The Balm Put a Lid On It'e göre kıvamı daha katı. Bu yüzden tek başına da kullanılabiliyor. Rengi ise aşağıda gördüğünüz gibi pembe alt tonlu. Esmer hanımlar göz kapaklarında aydınlatıcı olarak da kullanabilirler. 


Eğer kuru göz kapaklarınız varsa kullanmadan önce mutlaka nemlendiricinizi sürmenizi tavsiye ederim. Aksi takdirde sürdükten bir kaç saniye sonra göz kapağınızda pütür pütür durabilir.

Tekrar alacağım ürünler listesinde. (Eğer bir gün biterse) :) 

Fiyatı 21tl olan bu ürünü %50 indirimden 10,5tl'ye satın alabilirsiniz.  

Mutlu günler.

8 yorum:

  1. Ben de beğenerek kullanıyorum bu bazı hatta 2.yi aldım geçenlerde. Diğeri tam bitmemişti ama ürünün yapısı değişmeye başlamıştı. Yani bitmiyor ama bozuluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya:( ben alalı 1 ay oldu henüz bozulma gözlemlemedim. serin yerde tutuyorum.. ne kadar sürede bozuldu acaba?

      Sil
  2. Yok yok korkma çok uzun sürede bozuldu. Yaklaşık 1 sene oldu alalı. Sen biterse alırım dedinya ondan söyledim. 1 senede bitiremedim ama artık yenisini alayım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm peki o zaman:) teşekkür ederim

      Sil
  3. Bu ürünü almayı düşündüm ancak emin olamamıştım ama bu yazı bir çok sorumu yanıtladı:)
    Takibe alıyorum, bende beklerim :) http://glamchic-glamglow.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Incelemen cok cok isime yaradi gercekten MAC painterlye benziyor sanki cok begendim zaten almak istiyordum gonul rahatligiyla alabilirim. Bu arada blogunu inceledim cok sevdim benim bloguma da gelirsen cok memnun olurum :)) derincakir.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok benziyor canım, ama tek kullanıldığında painterly daha kapatıcı buna göre. Çok teşekkür ederim. hemen geliyorum iade-i ziyarete :)

      Sil
  5. Ay bunu ben de çok seviyorum ya. İndirimdeydi aliyim bi dedim, ne kadar kötü olabilir ki diye. Benim için de gayet işimi gören bir ürün oldu.

    YanıtlaSil